کد خبر: 1218034
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
روز یک‌شنبه، دوم مرداد سال قبل مأموران پلیس شهرستان نهاوند استان همدان از درگیری چند پسر جوان در یکی از تفرجگاه‌های شهر به نام چهارباغ با‌خبر و راهی محل شدند. 
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: پسر جوانی که یک سال قبل در درگیری در شهرستان نهاوند استان همدان پسر ۲۰ ساله‌ای را به قتل رسانده و از محل گریخته‌بود، در تهران بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. متهم در تهران با هویت جعلی مخفیانه زندگی می‌کرد. 
روز یک‌شنبه، دوم مرداد سال قبل مأموران پلیس شهرستان نهاوند استان همدان از درگیری چند پسر جوان در یکی از تفرجگاه‌های شهر به نام چهارباغ با‌خبر و راهی محل شدند. 
وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، دریافتند این درگیری بین دو گروه شش و ۱۰ نفره رخ داده و در جریان آن پسر ۲۰ ساله‌ای به نام مسعود زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌است. 
مأموران در ادامه به بیمارستان رفتند و در آنجا متوجه شدند تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان مسعود نتیجه نداده و وی بر اثر ضربات چاقو به سرش به قتل رسیده‌است. 
با اعلام قتل پسر جوان تیمی از کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی آن شهر، وارد عمل شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان قتل آغاز کردند. 
 درگیری برای هیچ 
در نخستین گام مأموران از دوستان مقتول تحقیق کردند. یکی از عاملان درگیری گفت: من و مقتول و چهار نفر دیگر از دوستانمان برای تفریح به چهارباغ رفتیم. ما با هم صحبت می‌کردیم که دو پسر جوان به نام‌های وحید و بهمن به ما نزدیک شدند. ما چشم در چشم شدیم و به همین دلیل با هم مشاجره کردیم، اما با میانجیگری افراد دیگر، دعوای ما تمام شد و آن‌ها از محل رفتند. دقایقی بعد وحید و بهمن همراه ۱۰‌نفر دیگر از دوستانشان وارد پارک شدند و از ما خواستند از آنجا برویم. آن‌ها می‌گفتند می‌خواهند همانجایی که ما نشسته بودیم، بنشینند. ما با هم درگیر شدیم و وقتی درگیری ما بالا گرفت، بهمن با چاقو ضرباتی به سر مسعود زد و بعد هم همگی فرار کردند.»

 فرار به تهران 
با شناسایی قاتل، مأموران بهمن را تحت تعقیب قرار دادند، اما دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌است. 
در حالی که یک سال و هفت ماه از حادثه گذشته بود، مأموران پلیس متوجه شدند وی در تهران زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده‌است. بررسی‌ها نشان داد متهم چند روز قبل با کارت بانکی‌اش در منطقه نازی‌آباد از فروشگاهی خرید کرده‌است. از سوی دیگر، تحقیقات فنی حکایت از آن داشت متهم با هویت جعلی خانه‌ای را در منطقه نازی‌آباد در جنوب تهران اجاره کرده و در این مدت هم برای اینکه شناسایی نشود با کارت عابر‌بانک افراد دیگر خرید می‌کرده‌است. بدین ترتیب مأموران صبح دیروز متهم را در مخفیگاهش شناسایی کردند و به دام انداختند. 
متهم صبح دیروز پس از دستگیری به دادسرای امور جنایی منتقل شد و به قتل مسعود اعتراف کرد. وی گفت: «روز حادثه داخل پارک با مسعود چشم در چشم شدم و با هم درگیر شدیم. تعداد آن‌ها زیاد بود و من و دوستم از پارک بیرون رفتیم و با ۱۰ نفر از دوستانم برگشتیم تا دعوا کنیم. در درگیری من با چاقو ضربه‌ای به سر مسعود زدم، اما قصد قتل نداشتم و الان هم پشیمانم.»
متهم پس از اعتراف به قتل، به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان شهرستان نهاوند قرار گرفت تا برای تحقیق به مقام قضایی دادسرای محل حادثه تحویل گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار